Արտ-միջավայր – Դպրոցի և շրջակա տարածքների շենք-շինությունների ձևավորման, վերաիմաստավորման էսքիզային առաջարկներ, ճեմուղիների բարեկարգման, ձևավորման նախագծեր:

Մայրենիի ստուգատես․ ուսումնական տարվա ամփոփում

Առաջադրանքներ․

  • Դրեք այն նախագծերի  հղումները, որոնց մասնակցել եք մայրենիից` սեպտեմբերից սկսած՝ նշելով նախագծերի անվանումները (դնել ոչ թե իմ բլոգի հղումը, այլ ձեր կատարած աշխատանքը տվյալ նախագծի շուրջ)։

Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի Բ հատվածի 2-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները։

ՄՀԵՐԻ ԱՄՈԻՍՆՈԻԹՅՈԻՆԸ ԵՎ ՎԵՐՋԸ

Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի 3-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները

Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի 2-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները։

Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի 1-ին մասը, կատարել

Ղազարոս Աղայան«Լուսանահաչ», կատարել առաջադրանքները, սովորել անգիր, ձայնագրել տեղադրել բլոգում։

Թեստային աշխատանք`«Չարլի Չապլին», կարդալ, կատարել 6-15 առաջադրանքները։

Չարլի Չապլին 1-6 առաջգադրանքները

«Մեղուն ու հավը»

Թվականը և դրա կազմությունը, առաջադրանք։

Թեստային աշխատանք՝ «Թոմ Սոյերի արկածները»կարդալ, կատարել 1-15 առաջադրանքները։

Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ հեքիաթի 4-րդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները:

Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ հեքիաթի 3-րդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները:

Ղ. Աղայան «Եղեգնուհի»: Կարդալ հեքիաթի 2-րդ հատվածը և կատարել առաջադրանքները:

Թեսթ 3 Ջանի Ռոդարի Ջելսոմինոյի արկածները (շարունակություն)

Թեսթ 3 Ջանի Ռոդարի Ջելսոմինոյի արկածները

Գարունը վիրտուալ դաշտում

Թեսթ 1 Ջանի Ռոդարի Տարօրինակ Հարցեր

Առաջադրանք(ածական) 3.31.2020

Առաջադրանք․(մաս 3)20.03.2020

Առաջադրանք (մաս 2) 19.03.2020

Առաջադրանքներ․ 13.03.2020

առաջադրանքներ

Ինչքան աշխարհը սիրես ․․․

Գոյականի հոլովում, առաջադրանք

Հ. Թումանյանի «Չախչախ թագավորը» հեքիաթի Գ հատվածը կարդալ և բոլոր առաջադրանքները կատարել:

Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն

«Չախչախ թագավորը» արաջադրանքներ

11.21.2019-դասարանական աշխատանք

  • Դրեք 2019-2020 ուսումնական տարում մայրենիից պատրաստած ձեր կարծիքով ամենահաջողված նյութի հղումը։

Թե ինչ կլիներ, եթե Մհերը դուրս գար Ագռավաքարից

  • Ձեր մասնակցած նախագծերից ո՞րն եք ամենից շատ հավանել, դրեք այդ նախագծի մասնակցության ձեր նյութը կամ նյութերի փաթեթը։

Կարդալ «Փոքր Մհեր» ճյուղի Բ հատվածի 2-րդ մասը, կատարել առաջադրանքները։

  • Դրեք մայրենիի այնպիսի մի նյութ, որտեղ կա ձայնագրություն և որտեղ կա տեսագրություն։

Առաջադրանք․(մաս 3)20.03.2020

  • Դնել մայրենիի բաժնի հղումը  և նշել կատարված առաջադրանքների թիվը։

Մայրենի , 29 առաջադրանք

  • Ի՞նչ ես սովորել մայրենիից այս տարվա ընթացքում։ Ի՞նչ կուզեի սովորել։

Այս տարվա ընթացքում ես սովերեցի շատ հետաքրքիր ստեղծագործություններ, սկսեցի ավելի գրագետ գրել, սովորեցի համակարգչով տպել։ Շատ կուզեի անցնել Աստրիդ Լինգրենի ստեղծագործությունները, հատկապես <<Երկարագուլպա Պեպպին>>, որը ես հիմա կարդում եմ ռուսերենով։

  • Որ ստեղծագործությունը կամ ստեղծագործություններն ես հավանել բոլորից ավելի շատ։

Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները, Կես ձին։

  • Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ դպրոցն` համակարգչի միջից» (ներկայացնել պատում առցանց դպրոցի մասին, 10 նախադասությունից պակաս չլինի, կցել Paint-ով նկարված նկար)։

Քանի որ հիմա ամբողջ մոլորակով տարածված է վտանգավոր հիվանդություն, մենք հնարավորություն չունենք գնալ դպրոց  և  շփվել ընկերների, ուսուցիչների հետ։ Այդ պատճառով մենք ստիպված անցանք առցանց ուսուցման։ Այդ ուսուցման մեջ կան և՛ լավ բաներ, և՛ վատ բաներ։ Լավ բաներից մեկն այն է, որ կարելի է տանը մնալով սովորել և ավելի շատ ժամանակ անցկացնել ընտանիքի անդամների հետ։ Նաև հաճախ պատահում են զավեշտալի դեպքեր աշակերտների հետ տեսախցիկի առջև։ Ինքնամեկուսացման օրերին մայրիկս և հայրիկս ինձ և եղբորս սովորեցրեցին քշել հեծանիվ։ Մենք նկարահանեցինք իմ  նոր ձեռքբերումը և ուղարկեցինք իմ մարմնամարզության ուսուցչին։ Նա ինձ գովեց։ Ես շատ ուրախ եմ, որ իմ դասընկերների նման կկարողանամ դպրոցում քշել հեծանիվ։  Ես նաև տանը շատ նկարեցի և ունեցա նոր գեղեցիկ նկարներ։

Կան  նաև վատ կողմեր առցանց ուսուցման մեջ։ Դրանցին  մեկն այն է, որ շատ հաճախ առցանց դասերի ժամանակ ուսուցչի ձայնը վատ է լսվում, և լինում են խնդիրներ կապի հետ։ Բացի այդ, ես դասը ավելի լավ եմ ընկալում ,երբ գտնվում եմ իրական դպրոցում։ Շատ եմ կարոտել իմ իրական դպրոցը, ընկերներին և դասատուներին։ Հույսով եմ, այս վարակը շուտ կանցնի և ես նորից կգնամ իրական դպրոց։

Մաթեմատիկայի հաշվետվություն

Առաջադրանքներ լուցկիներով

Տնային առաջադրանքներ 28/4/2020

Տնային աշխատանք 4.23.2020

Տնային 4/22/2020

Դասարանական 15.4.2020

Տնային աշխատանք 15.4.2020

10/4/2020 տնային աշխատանք

Դասարանական 10/4/2020

Տնային 4.9.2020

Տնային18/3/2020

1-ին տարբերակ

տնային 11/03/2020

դասրանական 11/03/2020

Տնային 10.03.2020

Տնային 06.03.2020

Տան մակերեսի հաշվարկ 05.03.2020

Տնային 28.02.2020

Առցանց ուսուցում (մարտի 4)

Տնային 27.02.2020

26.02.2020թ. Թեմա-Տարի, տարեթիվ

դասառանական25

Եռանկյունի, իննանկյուն

Մաթեմի հաշվետվություն

Անգլերենի Հաշվետվություն

The lump of gold

Questions words

Questions words 30.4.2020

Բառերը սովորոել անգիր.Կարդում ենք CINDERELLA (part three) տեքստը:Կատարել առ.15, 16,17,18,19 (էջ 141-142)

Կարդալ Cindrella(part two) տեքստը էջ՝ 127 և առաջադրանքներ 14-18, էջ՝129-130: Պատմել սովորել և ձայնագրել կամ տեսանյութ պատրաստել:Սովորել բառերը անգիր.

Կարդում ենք CINDERELLA (part three) տեքստը:Լսել երկխոսությունը և բեմադրել ընտանիքի անդամների հետ:Online exercises: 1 2 3 4

Կատարել լսողական առաջադրանքները. 1 2 3 4:Լրացնել տեքստում բաց թողնված բառերը. 1 2 3 4

Homework 13/4/2020

Homework 10/4/2020

Easter

homework_2_ 03.03.2020

Homework 03.03.2020

Homework 03.03.2020

future simple

The most useful thing

Ձնեմարդը

Լրացուցիչ աշխատանք

Homework

ex2

ex3

Homework

Անհաշվելի գոյականեր

Անհաշվելի գոյականեր