Թարգմանություն

Моя большая семья․

Привет! Мое имя Юра. Мне уже исполнилось девять лет. В этом году я перешел в третий класс. У меня большая семья, которая состоит из дедушки, бабушки, папы, мамы, двух братьев и двух сестер. Моего папу, как и дедушку, зовут Василий,  бабушку — Ирина, маму-Катя. У меня братья-близнецы — Игорь и Витя, а сестер зовут — Света и Юля․ Мой папа пошел по стопам дедушки и стал инженером․ Моя бабушка — пенсионерка․ Моя мама — парикмахер и у нее очень красивый цвет волос, напоминающий каштан․ Моим братьям — пять лет, а сестрам- три и два года.  Я очень люблю мою дружную и большую семью!

Բարև, Իմ անունը Յուրա է ․ Ես արդեն 7 տարեկան եմ․ Այս տարի ես գնալու եմ երրորդ դասարան․Ես ունեմ մեծ ընտանիք , այդ ընտանիքում ապրում են պապիկը,տատիկը,հայրիկը,մայրիկը,երկու եղբայրները,երկու քույրիկները։Իմ հայրիկի ինչպես նաև պապիկի անունն է Василий, Տատիկի անունն է ՝ Ирина , Մայրիկի անունն է Катя ։ Ես ունեմ երկորյակ եղբայրներ,նրանց անուններն են ՝ Игорь , Витя, իսկ քույրերիս անուններն են Света и Юля․ Հայրիկս իր պապիկի նման դարձավ Ինժիներ։ Իսկ տատիկս թոշակառուհի է։ Մայրիկս վարսահարդար է նա ունի շատ գեղեցիկ մազերի գույն,այդ գույնը շատ նման է շականակագույնի։ Եղբայրս 5 տարեկան է , իսկ քույրիկներս 3,2 տարեկան են։ Ես շատ եմ սիրում իմ մեծ և ընկերական ընդանիքը։

Փորձություն հեքիաթի վերլուծություն

Ինձ շատ է դուր եկել այս հեքիաթը և իր իմաստով , և վերնագրով։ Ասեմ որ այս հեքիաթը հիմնականում փորձությունների և ընկերների մասին է ։ Ես խորհուրդ եմ տալիս , որ դուք նույնպես կարդաք այս հեքիաթը

Այնի ինչ սիրտս է ուզում

Այն ինչ սիրտս է ուզում

Այն ինչ սիրտս է ուզում թագնված է ուրիշների սրտում։ Այն ինչ սիտս է ուզում ես ել եմ ուզում դա այնպիսի բանէ որ գտնէլն է դժվար իսկ կորցնելը հեշտ ես հիմա եմ հասկանու այն ինչ սիրտս է ուզու դա սերնէ սերը դժվար է գտնել սրը անհնար է առնել և մարդ այն որ սերը չի գնահատում նա ուրեմն սիրչունի սեր։

Հեծանիվը պատմվածքի, վերլուծություն

Հայր-Իմ կարծիքով պատմվածքի հայրը ճիշտ է արել, որ իր տղային փոքր տարիքում է տարել աշխատանքի, որովհետև տղան պետք է փոքր ժամանակվանից գնա աշխատանքի, որպեսզի իմանա, թե ինչ դժվար է այդ գումարը աշխատելը, իսկ նա իր հայրիկից հեծանիվ է ուզում, բայց, եթե նա աշխատի նա կիմանա, որ պետք է ինքն իրեն այդ գումարը աշխատի և գնի ինչ ուզում է:

Տղա-Իմ կարծիքով տղան շատ բարի է, որովհետև նա իր քրոջը օգնում է այդ դժվար պահին ոչ ոք իր քրոջը չոգնեց, որովհետև բոլորը դեմ էին իրենց աղջկա և այդ տղայի միուցյանը, իսկ տղան ինչ էլ լինի իր քրոջը օգնում է, բայց այդքան բան անելուց հետո նա այդպես էլ չհասավ իր երազանքին:

Այս պատմվածքը մեծ ուզում է ասել, որ ամենինչ չէ, որ պետք է ձեր ծնողներից ցանկանաք այլ պետք է ինքներդ վաստակեք այն ինքներդ աշխատեք այդ գումարը, որպեսզի կարանաք գնեք դա: